Akademia sprzedaży

to kompleksowy program rozwojowy mający na celu wsparcie kompetencji osób odpowiedzialnych za prowadzenie efektywnej sprzedaży dla swoich firm. Celem jest podniesienie indywidualnych umiejętności sprzedaży na bardzo wysoki poziom. Tematyka warsztatów obejmuje m.in. procesy prezentowania oferty, budowania zainteresowania klienta, prowadzenia rozmowy handlowej, przekonywania klienta oraz reagowania na jego wątpliwości i radzenia sobie z oporem.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • pracowników zajmujących stanowiska sprzedażowe
  • osób, które przygotowują się do objęcia stanowiska związanego ze sprzedażą

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia

  • nauczy się budować profesjonalny wizerunek handlowca z uwzględnieniem zasad poprawnej komunikacji werbalne j i niewerbalnej
  • pozna techniki prowadzenia rozmowy handlowej – przygotowania, realizacji i zamknięcia
  • nauczy się prowadzenia negocjacji, odczytywania strategii klienta oraz sposobów wywierania wpływu w rozmowie handlowej
  • zaznajomi się ze stylami, kryteriami i motywatorami podejmowania decyzji przez klientów
  • pozna techniki zmniejszania stresu podczas negocjacji handlowych
  • rozszerzy wiedzę na temat przygotowywania profesjonalnej prezentacji handlowej
  • dowie się, w jaki sposób redukować stres i emocje podczas wystąpień publicznych
  • pozna techniki przekonywania, argumentowania i pojęcie języka korzyści
  • nauczy się radzić sobie z trudnymi sytuacjami w czasie prezentacji
  • przećwiczy modelowanie przekazu werbalnego i niewerbalnego (praca z kamerą)

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
  • wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej