System okresowych ocen pracowniczych

rozumiany jest najczęściej jako klasyczna Ocena 180 kiedy to przełożony ocenia podwładnego, a ten może dokonać samooceny lub odnieść się do ocen szefa. Ocena 180 znajduje często zastosowanie w systemie ocen okresowych, jako narzędzie wspierające komunikację podwładny – przełożony. Jest to model, który funkcjonuje w zdecydowanej większości systemów ocen pracowniczych.

jakie korzyści uzyska organizacja

  • wdrożenie systemu okresowych ocen pracowniczych pozwoli na zwiększenie świadomości celów organizacyjnych wśród pracowników
  • usprawni i wzbogaci komunikację między przełożonymi i podwładnymi
  • pozwoli na wykorzystanie pełnego potencjału pracowników
  • umożliwi wsparcie w zakresie sukcesji
  • przełoży się na zmniejszenie fluktuacji poprzez motywacyjne aspekty systemu ocen
  • da możliwość zaplanowania rozwoju pracowników

co możesz od nas otrzymać

  • przygotowanie modeli kompetencyjnych – opracowanie specyficznych i właściwych dla danej organizacji kompetencji i profili kompetencyjnych
  • zaprojektowanie procesu dla całego systemu ocen okresowych włącznie z odpowiednimi algorytmami dla funkcji motywacyjnych (premiowych)
  • przygotowanie wzorów raportów indywidualnych i grupowych
  • szkolenie dla menedżerów dotyczące prowadzenia rozmów oceniających
  • komunikację dla pracowników – mailingi, notatki, materiały informacyjne, plakaty, ulotki itp.

dlaczego warto nam zaufać

  • mamy bogate doświadczenie w projektowaniu systemów ocen opartych o modele kompetencji oraz w pracy opartej o wyniki ocen pracowniczych, dzięki czemu wiemy jak zadbać o funkcjonalność wdrażanych rozwiązań
  • dbamy o dobrą komunikację i pracujemy w oparciu o jasno wytyczone cele
  • opracowujemy wysokiej jakości materiały do pracy warsztatowej, a także wszelkie inne związane z komunikacją czy prowadzeniem projektu
  • wspieramy organizację podczas wdrażania nowych rozwiązań, wiemy co zrobić, żeby przekonać pracowników do zmian
  • do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i jesteśmy przygotowani na różne niespodziewane zmiany; elastycznie dostosowujemy nasze działania do aktualnych potrzeb i okoliczności

 

nasi klienci najczęściej wybierają

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej