Informacje organizacyjne

  • Czas trwania: 2 dni
  • Data: 08-09 czerwca 2017
  • Miejsce: Centrum Konferencyjne Wilcza ul. Wilcza 9; Warszawa
  • Termin zgłoszeń: 1 czerwca 2017
  • Kontakt: Marcin Ziemnicki 663 965 960
  • Trenerzy: warsztat prowadzony przez dwóch trenerów
  • Koszt uczestnictwa w warsztacie: 1 600
  • Pakiet 3h konsultacji telefonicznych po warsztatach (do 30 dni po zakończeniu szkolenia) gratis
  • Konsultacje poza pakietem: 500 / 1h

Cele warsztatu

  • Uczestnik będzie potrafił zaprojektować i przeprowadzić sesję AC/DC.
  • Uczestnicy w sposób praktyczny będą mieli do czynienia ze wszystkimi aspektami sesji AC/DC. Warsztat stanowi rodzaj przewodnika krok po kroku. Pozwala uczestnikowi bezpiecznie i efektywnie przeprowadzić sesję AC/DC z wykorzystaniem najlepszych praktyk asesorskich.
  • Uczestnicy dowiedzą się jak budować profil kompetencyjny, dobierać ćwiczenia na projekt, konstruować raporty oraz przekazywać informację zwrotną.
  • Każdy z uczestników przećwiczy między innymi: jak przypisać wskaźniki behawioralne do przyjętej skali, skonstruować matrycę kompetencji i agendę projektu, przekazać konstruktywny feedback.
  • Uczestnicy będą potrafili samodzielnie zaprojektować i przeprowadzić efektywną sesję Assessment/Development Center oraz udzielać informacji zwrotnej.
  • Po odbyciu warsztatów każdy z uczestników otrzyma komplet praktycznych materiałów szkoleniowych, możliwość bezpłatnych konsultacji oraz uzyskuje Certyfikat.

Dzień 1

kompetencje oraz projektowanie sesji

  • Dobór kompetencji do celów projektu
  • Różnicowanie poziomów kompetencji i problemy związane z ocenianiem poszczególnych zachowań i przypisywaniem ich do konkretnych kompetencji – ćwiczenia praktyczne
  • Projektowanie AC: rodzaje ćwiczeń, dobór ćwiczeń do badanych kompetencji
  • Wstęp do tworzenia ćwiczeń – scenariusze, instrukcje, pomoce praktyczne
  • Organizacja procesu, czas trwania ćwiczeń i całej sesji – logistyka procesu – ćwiczenia praktyczne
  • Rola i zachowanie asesora, dobór zespołu asesorskiego

po tym module, uczestnik będzie umiał

  • Dobrać kompetencje do profilu
  • Wybrać odpowiednie ćwiczenia do ich diagnozy
  • Zróżnicować zachowania
  • Zaprojektować harmonogram sesji
  • Dobrać odpowiednich asesorów

Dzień 2

doskonalenie umiejętności oceny i feedback

  • Ocena poszczególnych zachowań i przypisywanie ich do konkretnych kompetencji i poziomów – ćwiczenia praktyczne
  • Trudne sytuacje w trakcie sesji
  • Dyskusja asesorów – ćwiczenia praktyczne
  • Przygotowywanie raportów indywidualnych po sesji AC
  • Sformułowania używane w raportach (poziom ogólności, jednoznaczność, dbałość o uczucia odbiorcy)
  • Raport grupowy
  • Indywidualne spotkania feedbackowe – jak udzielać informacji zwrotnych, na czym polega wartość takich spotkań – ćwiczenia praktyczne
  • Podsumowanie

po tym module, uczestnik będzie umiał

  • Stosować efektywny sposób obserwacji i zapisu
  • Różnicować oceny na wszystkich poziomach skali
  • Standaryzować role aktora
  • Prowadzić dyskusje asesorów
  • Przygotować odpowiednie raporty indywidualne oraz raport zbiorczy

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej