Warsztat Insights Discovery

to szkolenie oparte na metodologii Insights Discovery, które pomaga w zrozumieniu stylu funkcjonowania każdego człowieka. Pokazuje preferowane strategie budowania relacji z innymi, podejmowania decyzji, wyjaśnia i pomaga zaakceptować różnice pomiędzy ludźmi. Dzięki temu jest przydatne do rozwijania różnorodnych kompetencji, tak w życiu zawodowym, jak i osobistym, w sposób świadomy i zgodny z naszymi potrzebami i wartościami.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • zespołów, których członkowie wypełnili kwestionariusz Insights Discovery, jako forma grupowego feedbacku
  • do osób, chcących rozwijać swoje kompetencje związane z efektywną współpracą z innymi ludźmi – klientami, podwładnymi, przełożonymi, współpracownikami.

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia

  • określi własny typ osobowości według metodologii Insights Discovery
  • pozna skuteczne sposoby zarządzania własną wydajnością i motywacją
  • pozna swoje mocne strony i potencjalne obszary do rozwoju w kontaktach z innymi ludźmi
  • nauczą się rozpoznawać preferencje i typy osobowości według metodologii Insights Discovery u innych osób
  • nauczy się dostosowywać swój styl zachowania do innych ludzi tak aby budować z nimi satysfakcjonujące relacje i osiągać założone cele
  • zrozumie znaczenie par preferencji jungowskich, na których oparty jest kwestionariusz Insights Discovery
  • zrozumie różnice w potrzebach dotyczących zasad i sposobu współpracy pomiędzy sowim typem a ludźmi o odmiennych preferencjach
  • pozna elementy motywujące i demotywujące w komunikacji.

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej