Model kompetencji
to język organizacji, umożliwiający spójną narrację potrzeb, oczekiwań i możliwości. Dobry model kompetencyjny sprawia, że wzrasta efektywność pracowników, którzy znając swoje luki kompetencyjne i wiedząc, które kompetencje pozwolą im na sprawniejszą realizację celów biznesowych, mają wyższą motywację do pracy i do rozwoju. Odpowiednio ukształtowane kompetencje pozwalają pracownikom realizować zadania zawodowe na wymaganym poziomie. Bardzo istotne jest definiowanie kompetencji w kategoriach zachowań, które można zaobserwować w miejscu pracy. Dzięki temu możliwy jest precyzyjny pomiar kompetencji w organizacji, a także ich systematyczny i zaplanowany rozwój.
jakie korzyści uzyska organizacja
- wdrożenie języka kompetencji pozwoli na przeprowadzenie bardziej efektywnej rekrutacji
- umożliwi obiektywną ocenę pracowników oraz precyzyjną identyfikację luk kompetencyjnych
- usprawni planowanie i ewaluację szkoleń oraz działań rozwojowych
- zbuduje pożądaną kulturę organizacyjną oraz wzmocni pozytywny wizerunek firmy
co możesz od nas otrzymać
- sesje warsztatowe oraz zestaw profesjonalnych materiałów i manuali
- badanie ankietowe wraz z fotografią dnia, identyfikujące główne obszary kompetencji
- skalę oceny kompetencji
- kompetencje ogólnofirmowe, specjalistyczne i menadżerskie, oparte na strategii i nawiązujące do wartości firmy
- profile kompetencyjne
- księgę kompetencji, zawierającą zeskalowane wskaźniki behawioralne
dlaczego warto nam zaufać
- mamy bogate doświadczenie w budowie i pracy z modelami kompetencji, dzięki czemu potrafimy zaprojektować je tak, aby były proste i użyteczne
- przestrzegamy wysokich standardów pracy
- dbamy o dobrą komunikację w projekcie
- opracowujemy wysokiej jakości materiały
- elastycznie dostosowujemy nasze działania do aktualnych potrzeb
- wspieramy we wdrażaniu wypracowanych rozwiązań
- zapewniamy najwyższy standard poufności przekazywanych nam danych i informacji