Ocena 360 jest wartościowym uzupełnieniem projektów rozwojowych.
27 marca, 2024Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak ocena 360 stopni może wpływać na rozwój pracowników w ramach projektów rozwojowych? Czy jest ona... Zobacz więcej
Asessment Center przy rekrutacji, czy to się opłaca? Koszty i zaangażowanie czasowe vs korzyści.
26 marca, 2024Czy warto inwestować w Assessment Center przy procesie rekrutacji? Czy koszty i zaangażowanie czasowe są warte potencjalnych korzyści? To pytanie... Zobacz więcej
Asessment Center – najskuteczniejsza metoda diagnozy kompetencji. Historia rozwoju metodologii.
21 marca, 2024W procesie rekrutacji często chodzi o dokładną ocenę kompetencji kandydatów, aby znaleźć najlepszych pracowników. Okazuje się jednak, że tradycyjne metody... Zobacz więcej
Konflikt Pokoleń w Pracy: Pokolenie X vs Pokolenie Z
21 marca, 2024Współczesne miejsce pracy staje się areną zderzenia różnych pokoleń, wśród których pokolenie X (urodzeni między 1965 a 1980 rokiem) i... Zobacz więcej
Cyklicznie prowadzona ocena 360 skutecznie buduje kulturę organizacyjną i modeluje postawy pracowków
21 marca, 2024Witaj w pierwszej sekcji naszego artykułu, w którym dowiesz się, jak cyklicznie prowadzone ocena 360 oraz badanie 360 mogą wpływać... Zobacz więcej
Za kulisami Assessment Center: Jak firmy doradcze oceniają kompetencje miękkie?
19 marca, 2024Czy wiesz, że 91% pracodawców uważa kompetencje miękkie za kluczowy czynnik sukcesu w rekrutacji menadżerów? W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym,... Zobacz więcej
Akademia Menadżera – cykl dwudniowych szkoleń dla Kierowników
14 marca, 2024Rozwijaj swoje kompetencje menadżerskie z cyklem dwudniowych szkoleń dla kadry kierowniczej. Dołącz do Akademii Menadżera już dziś!
Ocena 360 stopni czy Development Center – Jaką Metodę Wybrać dla Efektywnego Rozwoju Kompetencji?
5 marca, 2024W dobie nieustannych zmian na rynku pracy oraz ewolucji wymagań stawianych pracownikom, zarówno małe, jak i duże organizacje poszukują skutecznych... Zobacz więcej
Jak Ocena 360 Stopni Może Przekształcić Twoją Organizację
2 marca, 2024W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, efektywność i komunikacja wewnętrzna stanowią klucz do sukcesu każdej organizacji. Ocena 360 stopni... Zobacz więcej
HR online – jak efektywnie wykorzystać czas kwarantanny i prowadzić zdalnie skuteczne projekty rozwojowe
20 marca, 2020Większość organizacji przestawia się obecnie na pracę zdalną i prosi tych pracowników, którzy mogą, alby pracowali z domu. Nie wiadomo... Zobacz więcej
Employee Experience – pracownik w centrum uwagi
21 lutego, 2020Pracownik w centrum Stosunkowo nowy trend, polegający na stawianiu pracownika w centrum uwagi sprawia, że firmy coraz częściej koncentrują się... Zobacz więcej
Jak zaplanować proces Assessment Center – analiza przypadku, część pierwsza
24 stycznia, 2020Kluczową kwestią w planowaniu Assessment Center jest zrozumienie oczekiwań stanowiska oraz opracowanie adekwatnego profilu kompetencji. Należy pamiętać, że chociaż w... Zobacz więcej
Co Development Center może powiedzieć o kulturze organizacji – analiza przypadku, część pierwsza
24 stycznia, 2020Podczas realizacji dużych projektów Development Center można zaobserwować coś więcej, niż wyłącznie poziom kompetencji pracowników. Sposób realizacji zadań podczas sesji... Zobacz więcej
Zawód asesora w procesach oceny kompetencji – od czego zacząć?
24 stycznia, 2020Treścią pracy asesora jest obserwacja i ocena kompetencji uczestników sesji Assessment/Development Center. Wydaje się to proste na pierwszy rzut oka.... Zobacz więcej
Kierownictwo najwyższego szczebla a zaangażowanie pracowników
24 stycznia, 2020Kierownictwo najwyższego szczebla odgrywa kluczową rolę w procesie budowania zaangażowania pracowników. Firma może posiadać lidera / liderów pełnych pasji, zmotywowanych... Zobacz więcej
Badanie satysfakcji i zaangażowania pracowników – przykładowe podejście metodologiczne
30 listopada, 2019W niniejszym artykule przedstawiamy często wybierany przez naszych Klientów schemat badania opinii pracowników, w którym jednocześnie analizie podlegają oceny na... Zobacz więcej
Jak badać i jak skutecznie wpływać na postawy pracowników?
30 listopada, 2019Na podstawie badań w organizacjach można stwierdzić, ze istnieją związki między postawami i przekonaniami pracowników a ich funkcjonowaniem w organizacji.... Zobacz więcej
Co ma wpływ na motywację uczestników oceny w procesach Development Center?
17 października, 2019Proces Development Center ma na celu nie tylko ocenę poziomu kompetencji pracownika i jego potencjału, ale również wzbudzenie motywacji do... Zobacz więcej
Mobbing w miejscu pracy
1 października, 2019Rozpoznanie problemu mobbingu wymaga spełnienia kryteriów dotyczących czasu trwania, powtarzalności i negatywnych intencji sprawcy (Leymann, za Rode, 2000). Czym jest... Zobacz więcej
Ocena 360 w indywidualnych projektach rozwojowych
19 sierpnia, 2019Większości osób kojarzy projekty oceny 360 z dużym przedsięwzięciem dla grup osób – np. całej kadry menadżerskiej, podczas gdy z... Zobacz więcej
Dlaczego warto zaufać metodzie Development Centre przy ocenie potencjału pracowników
18 lipca, 2019Development Center jest metodą oceny kompetencji wymaganych na obecnym stanowisku, ale też potencjału pracowników do pełnienia wyższych lub innych ról... Zobacz więcej
Ocena 360 – co powinno znaleźć się w dobrym raporcie po ocenie 360?
18 lipca, 2019Raport indywidualny po ocenie 360 dokumentuje wyniki, jakie uzyskała oceniana osoba. Praktycznie każda firma consultingowa posiada swój własny szablon raportu,... Zobacz więcej
Poziom stanowiska w strukturze firmy, a specyfika sesji Assessment Centre. Część 2.
18 lipca, 2019Tak jak już pisaliśmy w pierwszej części artykułu zadania stawiane przed uczestnikiem sesji Assessment Center powinny odzwierciedlać w jak największym... Zobacz więcej
Rzetelna ocena punktem wyjścia dla rozwoju pracownika
17 czerwca, 2019W procesie Development Center przedmiotem oceny są kompetencje pracowników. Nie jest to jednak ocena uznaniowa, subiektywna lub intuicyjna a niezwykle... Zobacz więcej
Akademia Menedżera jako wsparcie w budowaniu autorytetu początkujących liderów
17 czerwca, 2019Początkujący lider bez względu na to czy pochodzi z zewnątrz czy z wewnątrz organizacji, aby efektywnie przewodzić zespołowi musi zbudować... Zobacz więcej
Poziom stanowiska w strukturze firmy, a specyfika sesji Assessment Centre. Część 1.
17 czerwca, 2019Nie jest tajemnicą, że podczas sesji Assessment Centre ocenie podlegają kompetencje kandydata, które są obserwowane w różnorodnych ćwiczeniach; grupowych i... Zobacz więcej
Przykładowa sesja Assessment on-line – przebieg i rezultaty
23 kwietnia, 2019Jednym z najczęściej wybieranych do diagnozy profili kompetencyjnych jest profil menadżerski. Z myślą o samodzielnych specjalistach ubiegających się o stanowisko... Zobacz więcej
Assessment Center on-line – czy może zastąpić tradycyjny Assessment?
23 kwietnia, 2019W pierwszej kolejności należałoby uściślić, czym jest Assessment on-line i jak jest rozumiany przez Considero, ponieważ można się spotkać z... Zobacz więcej
Strategia menedżera – innowacyjny program rozwojowy
23 kwietnia, 2019Strategia menedżera to innowacyjny program rozwojowy, w pełni skoncentrowany na indywidualnych potrzebach i pozwalający wdrożyć skuteczne, adekwatne działania, prowadzące do... Zobacz więcej
Kompleksowa diagnoza menadżerska
2 kwietnia, 2019Efektywni menadżerowie to kluczowy zasób każdej organizacji. Efektywny menadżer powinien podejmować trafne decyzje, także wtedy, gdy są one trudne lub... Zobacz więcej