Testy kompetencyjne

pozwalają na zdiagnozowanie kompetencji poprzez pomiar poziomu wiedzy, dotyczącej prawidłowych zachowań w różnych sytuacjach społecznych i zawodowych. Pytania w teście kompetencyjnym są tak skonstruowane, aby umożliwiały diagnozę poszczególnych wskaźników behawioralnych, składających się na daną kompetencję. Każde pytanie to zarysowana sytuacja zawodowa oraz kilka możliwych propozycji rozwiązań. Zadaniem osoby jest wskazanie najlepszych i najgorszych odpowiedzi. Zgodnie z przyjętą metodologią, odsetek prawidłowych wskazań koreluje z poziomem przyswojenia wiedzy dotyczącej danej kompetencji oraz pozwala odnieść wynik danej osoby do profilu kompetencyjnego, wymaganego na danym stanowisku.

jakie korzyści uzyska organizacja

  • usprawnione zostaną procesy rekrutacyjne poprzez szybką, wstępną selekcję kandydatów
  • możliwa będzie sprawna identyfikacja luk kompetencyjnych w projektach rozwojowych
  • firma będzie miała możliwość śledzenia przyrostu wiedzy w projektach szkoleniowych
  • trenerzy uzyskają narzędzie pozwalające na lepsze dopasowanie programów warsztatowych
  • pracownicy zyskają wyższą samoświadomości własnych kompetencji, przez co wzrośnie ich motywacja do rozwoju

co możesz od nas otrzymać

  • opiekę konsultanta – kierownika projektu i konsultacje merytoryczne
  • wsparcie w zakresie identyfikacji kompetencji kluczowych, przeznaczonych do diagnozy
  • komplet materiałów umożliwiających przeprowadzenie testów: testy, instrukcje, klucze, szablon raportu
  • w wersji on-line: kompleksową obsługę platformy badawczej obejmującą m.in. wysyłkę zaproszeń, realizację badania i wygenerowanie raportów automatycznych
  • raport grupowy, zawierający porównania, rankingi i podsumowania

dlaczego warto nam zaufać

  • przestrzegamy wysokich standardów pracy i zwracamy uwagę na jakość proponowanych rozwiązań
  • mamy doświadczenie w projektowaniu różnorodnych testów i narzędzi badawczych
  • projektujemy kompleksowe rozwiązania: od koncepcji i modelu kompetencyjnego, poprzez zdarzenia krytyczne, wskaźniki, skale oceny i wizualizacje wyników w raporcie
  • jesteśmy elastyczni – możemy zaprojektować testy w formie pozwalającej na samodzielne generowanie wyników i raportów, lub umieścić je na naszej platformie on-line, aby zautomatyzować cały proces

 

nasi klienci najczęściej wybierają

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej