Historia Considero
W 2006 roku, wraz z Schenk Institute, firmą działającą w branży szkoleniowej w Polsce od ponad 15 lat, została powołana spółka córka: Schenk Institute Consulting. Była to odpowiedź na stale rosnące zapotrzebowanie klientów na projekty doradcze, takie jak assessment i development center, modele kompetencyjne, nowoczesne systemy ocen czy projekty badawcze z zakresu HR. Przez lata rozwinęliśmy portfel nowoczesnych narzędzi dla HR i zachęceni uznaniem klientów postawiliśmy na specjalizację. Poza tradycyjnymi rozwiązaniami posiadamy wiele certyfikowanych i autorskich narzędzi oceny online oraz gier i symulacji biznesowych, które w wymierny sposób wzbogacają prowadzone projekty rozwojowe. Po pewnym czasie, dla większej czytelności naszych działań, odświeżyliśmy wizerunek i zmieniliśmy nazwę firmy. Od marca 2013 roku działamy pod szyldem Considero Consulting.
Ludzie Considero
-
Beata Kacprzyk więcej...
MANAGING PARTNER
Doradca personalny z wieloletnią praktyką w biznesie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w firmach doradztwa personalnego, koncernie farmaceutycznym i w firmach sprzedaży detalicznej. Jako dyrektor personalny i członek zarządu przeprowadziła proces restrukturyzacji i wprowadzenia na rynki międzynarodowe jednej z nich. Prowadzi projekty budowania modeli kompetencji, audytów personalnych, projektowania i wdrażania systemów ocen okresowych i badania opinii pracowników. Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community), Master NLP, certyfikowany konsultant Insights, MBTI oraz MPA i MCA, posiada uprawnienia do badania predyspozycji zawodowych metodą Thomas International. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Studiowała zarządzanie biznesem w Thames Valey University. Pracowała dla firm takich jak: Cemex, Boeringer Ingelheim, GlaxoSmithKline, Colgate-Palmolive, Agros Nova, BOŚ, LeasePlan Polska, Komex, Empik, Dexia Polska, ABB, Cemex Polska, DnB NORD Polska, Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Learning Systems Poland, Wincanton Polska, Vector, Emmerson, Emax, Neumann Institute, Rhone Poulenc Polska, Rhodia, Grupa Eastbridge: Galeria Centrum, Smyk, Ultimate Fashion, Young Fashion. -
Ewa Gierych więcej...
KONSULTANT
Absolwentka Psychologii Społecznej Stosowanej na Wydziale Psychologii i Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Obroniła pracę doktorską w Instytucie Biologii Doświadczalnej Polskiej Akademii Nauk z zakresu psychologii poznawczej i neuropsychologii. Autorka artykułów i wykładów na temat percepcji humoru i niespójności. Obecnie prowadzi projekty związane z rozwojem pracowników, pomiarem poziomu ich kompetencji i potencjału, badaniem opinii oraz budową modeli kompetencyjnych i systemów ocen okresowych. Certyfikowany konsultant Insights, MBTI oraz MPA i MCA. Pracowała dla takich firm jak: ABB, Colgate-Palmolive, Agros Nova, BOŚ, LeasePlan Polska, Komex, Empik, Dexia Polska, Cemex Polska, DnB NORD, Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Learning Systems Poland, Wincanton Polska, Nordea, British American Tobacco, IKEA, EMC, XEROX, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Bank Spółdzielczy SGB, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Euronet, VWBank, Uniqa, Ambra, Berlin Chemie, Energa, GDN Airport, PressGlass, Carrefour, InterPolska. -
Katarzyna Krzemińska więcej...
KONSULTANT
Konsultant, badacz, psycholog (UŁ, Psychologia Doradztwa Zawodowego i Organizacji). Prowadzi projekty związane z badaniami opinii i satysfakcji pracowników, tworzeniem narzędzi badawczych, pomiarem kompetencji zawodowych (AC/DC) oraz formalizacją procesów HR-owych w organizacjach. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując jako psycholog w Zakładzie Metodologii Badań Psychologicznych i Statystyki w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, a także jako niezależny konsultant w firmach związanych z badaniami rynku i doradztwem personalnym. Certyfikowany konsultant metodologii MPA i MCA.Realizowała projekty dla takich firm jak: AMBRA, Boehringer Ingelheim, BO, British American Tobacco, Carrefour, Cemex Polska, Echo Miasta (Łódź), Empik, Energa S.A., Focus, FPL, GDN Airport Services, HR Internal Consultants, IKEA, Komex, Learning Systems Poland, LeasePlan Polska, Ministerstwo Środowiska, PKO BP, Press Glass, RTV Euro AGD, Siemens, Sonda S.A., Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Uniwersytet Łódzki, Warsaw Airport Services.
-
Paweł Dobrowolski więcej...
KONSULTANT
Psycholog (UW, specjalizacja społeczna) od 1999 roku związany z doradztwem personalnym. Ma za sobą również kilkuletnie doświadczenie w pracy korporacyjnej w dziale personalnym dużego telekomu. Brał udział w projektach rekrutacyjnych dotyczących średnich, wyższych i najwyższych stanowisk menedżerskich oraz w ponad dwustu sesjach typu Assessment/Development Center, gdzie był odpowiedzialny za całość procesu począwszy od planowania projektu aż do udzielania informacji zwrotnych klientowi. Ma za sobą projekty oceny obejmujące ponad 100-osobowe zespoły ludzkie. Zajmował się badaniami klienta wewnętrznego i koordynował projekty związane z Oceną 360. Posiada certyfikat audytora ISO 9001:2001 normy dotyczącej wymagań systemów zarządzania jakością. Współpracował m.in. z firmami: ABB, Assa Abloy, AstraZeneca, Baxter, BPH, BRE Bank, Carlsberg, Generali, Grupa Żywiec, Henkel, IBM, ING Bank Śląski, ING Nationale Nederlanden, Kraft, Makro Cash and Carry, Microsoft, Nokia Siemens Network, Panasonic, Philip Morris, PKO BP, PTC ERA, PTK Centertel, PZU, Raiffeisen Bank, Sandoz, Sanofi, Volkswagen Bank, Wars. -
Piotr Szałamek więcej...
TRENER
Pracuje zawodowo od drugiego roku studiów, najpierw jako pracownik Urzędu Skarbowego a następnie (początkowo jako specjalista od podatków) w szeregu liczących się trójmiejskich kancelarii adwokackich. Był syndykiem masy upadłościowej i likwidatorem spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.W 1997 roku zrezygnował z pracy w zawodzie prawnika i rozpoczął pracę związaną z biznesem.
Był agentem ubezpieczeniowym, unit menadżerem w towarzystwie ubezpieczeniowym, zarządzał agentami sprzedającymi pożyczki gotówkowe. Był regionalnym przedstawicielem handlowym w firmie produkującej specjalistyczne oprogramowanie komputerowe. Odpowiadał za sprawy operacyjne w zarządzie spółki zarządzającej hotelami. Został trenerem wewnętrznym, następnie prowadził na podstawie umowy franczyzowej oddział banku. Podsumowując: w swojej pracy biznesowej, sprzedawał, zarządzał sprzedażą i dużymi zespołami sprzedażowymi, negocjował, rekrutował, rozwijał pracowników, etc.
Od początku 2007 roku zajął się wyłącznie karierą trenera i coacha, pracując dla takich firm oraz instytucji jak na przykład: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Izba Celna, UDT, Bank Millenium, Cemex, McBride, IKEA, GSK, Anpharm, Hestia, BAT, Imperial Tobacco, Komex, Sodexo, BZ WBK, PKO BP, empik, Volkswagen, Biomedica, MAN, Strabag, PGNiG Serwis i inne .Jako trener i coach, Piotr Szamałek pracował z pracownikami na każdym szczeblu organizacyjnym dla większości branż gospodarki a także administracji państwowej. Prowadzi studia podyplomowe naw WSAiB w Gdyni a także warsztaty w projekcie społecznym Akademia 30+ w Trójmieście.
Przeprowadził kilkadziesiąt dni warsztatów trenerskich TTT, między innymi dla Millenium Banku, Hestii, GE Money Banku, BZ WBK, MAN a także w ramach dwóch otwartych projektów TTT finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Ma za sobą ponad 750 dni szkoleniowych oraz ponad 400 godzin coachingu indywidualnego, w tym coachingu towarzyszącego, prowadzonego w miejscu pracy osoby coachowanej.
Piotr Szamałek jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku prawo. Obecnie, pod kierunkiem prof. Jacka Wośniaka, pisze pracę doktorską z zakresu zarządzania.
Ukończył certyfikowany kurs TTT dla zaawansowanych trenerów realizowany przez firmę inConsulting a także kurs Transforming Communication. Jest certyfikowanym coachem MBTIZ oraz Discovery Insights. Certyfikowany metodyk PMI i PRINCE2. -
Andrzej Stępień więcej...
TRENER
Business trener, psycholog, certyfikowany International Coach ICC oraz akredytowany konsultant typologii osobowość Discovery Insights™ i MBTI™. Praktyk biznesu. Posiada 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu oraz w sprzedaży. W amerykańskiej korporacji ubezpieczeniowo – finansowej pracował na różnych szczeblach od stanowisk liniowych, na wyższej kadrze kierowniczej (Asissting Chief Marketing Officer) kończąc . Był również Członkiem Zarządu firmy szkoleniowej, Kierownikiem zespołu, Dyrektorem Handlowym w firmie usługowo-handlowej oraz Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w firmie produkcyjno – handlowej. Od 1997 prowadzi szkolenia dla pracowników firm polskich oraz zagranicznych w branżach: produkcyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej, farmaceutycznej, budowlanej, chemicznej, papierniczej, developerskiej, mediowej, FMCG, informatycznej i telekomunikacyjnej).Posiada również 5- letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla trenerów. Od 8 lat zajmuje się prowadzeniem coachingów dla pracowników, menedżerów średniego i wyższego szczebla (prezesi, dyrektorzy zarządzający, dyrektorzy regionów, oddziałów, menadżerowie liniowi). Pracuje nie tylko w formie warsztatów szkoleniowych, ale również w oparciu o trening w miejscu pracy (tzw. Shadowing, TBO i OJT). Prowadzi również indywidualne i grupowe feedback-i rozwojowe w metodologii Discovery Insights™ i MBTI™.
Jest absolwentem Wyższej Oficerskiej Szkoły Lotniczej w Dęblinie, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, gdzie ukończył Wydział Zarządzania i Informatyki i studia MBA oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Prowadził szkolenia m.in. dla: Agencja Rynku Rolnego, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Berlin-Chemie Menarini, BRE Bank, Bank BPH, B/S/H, Cemex, Cermag Poznań, Colgate–Palmolive, GlaxoSmithKline, Commercial, Danone, EMC, Enel-Med, Ericpol, Górażdże, Górka Cement, Ikea, Inter TUiR, Keller, Kulczyk Tradex, Lafarge, Lux Med., M.A.N. Truck & Bus, Marsh Polska, Mead Johnson Nutrition, MediaCom, Mondi, Merck (MSD) Polska, Murapol, Nespharma, Raiffasen Bank, Polkomtel, Pramerica TUiR, Sephora, Siemens, TP S.A., Tramwaje Warszawskie, Volkswagen, PZU, TEVA, Xerox, Zelmer.
-
Katarzyna Chwiałkowska więcej...
KONSULTANT/TRENER
Ekspert w dziedzinie HRM z 16 – letnim doświadczeniem w konsultingu, edukacji i biznesie. Magister psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach studiów równoległych ukończyła również specjalizację Negocjacje, Mediacje i Rozwiązywanie Konfliktów w Instytucie Nauk Społecznych UW. Posiada certyfikat Szkoły Transformacyjno Rozwojowej w Akademii Mistrzów Treningu GT MENTOR. Absolwentka Akademii Strategicznego Przywództwa w Harvard Business School Publishing and Canadian International Management Institute, (ICAN Institute).Jako konsultant oraz HR Bussines Partner kreowała i wdrażała systemowe rozwiązania dla biznesu takie jak: systemy planowania i oceny pracy (Zarządzanie przez cele, Zarządzanie kompetencjami), programy High Potentials, projekty rozwojowe i szkoleniowe. Specjalizuje się w tematyce projektowania modeli kompetencji, oceny potencjału z zastosowaniem Assessment/ Development Centre oraz projektowania narzędzi oceny. Prowadzi indywidualne doradztwo w procesach diagnozy potencjału zawodowego i planowania rozwoju w oparciu o wystandaryzowane testy psychometryczne oraz narzędzia komercyjne, m.in. Hogan Assessment System. Zarządzała licznymi projektami doradczymi, rozwojowymi, szkoleniowymi we współpracy z biznesem, administracją publiczną oraz uczelniami wyższymi. Prowadziła także zajęcia dla studentów studiów magisterskich oraz podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem, Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania, Akademii Finansów i Biznesu Vistula, Collegium Civitas. Pracowała z kadrą menedżerską, w tym przedstawicielami wysokiego szczebla zarządzania i członkami struktur międzynarodowych, oraz z osobami na stanowiskach samodzielnych/ eksperckich, a także przedstawicielami działów HR.
Zakres tematyczny realizowanych przez nią szkoleń obejmuje: systemy ocen oraz rozmowy oceniające, rozwojowe/ coachingowe, wyznaczanie celów rozwojowych, rola HRM w organizacji, zarządzanie przez cele (MBO), zarządzanie zespołem, zarządzanie kompetencjami, komunikacja interpersonalna, asertywność, praca zespołowa, autoprezentacja, twórcze myślenie, kompetencje asesora i metoda Assessment/ Development Centre. Powyższe tematy realizowała dla firm: KappAhl, Ciech S.A., BGŻ, NBP, Żagiel, Urząd Dozoru Technicznego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Polkomtel, HIPP, Leroy Merlin, Akzo Nobel, Grupa Chemiczna Ciech, Grupa Azoty S.A., Johnson&Johnson, Herbapol Wrocław S.A., Carlsberg, Rockwell, Exatel, OPI PIB, PZU Życie S.A., Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, PWPW S.A., Kompania Piwowarska, Firma Chemiczna „DWORY” S.A., PSE S.A., Bristol Mayers Squibb, IBM Polska, Crowley Data Poland, Fortis Bank, Centertel, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Nestle, RWE, Volvo Polska, Grupa Energa, PARP.
-
Robert Więckowski więcej...
TRENER
Ekonomista, psycholog, inżynier – Trener i konsultant biznesowy. Business Development Partner. Prowadząc szkolenia, korzysta ze swojego wieloletniego i bogatego doświadczenia zawodowego z zakresu sprzedaży i zarządzania. Pracował jako menedżer, opiekun merytoryczny i dyrektor w firmach z branży budowlanej, finansowe i szkoleniowej.
Od ponad 15 lat szkoli i prowadzi zaawansowane projekty konsultacyjne. Aktywny coach pracujący głównie z kadrą menedżerska i zespołami handlowców.
Jego specjalnością są szkolenia z technik sprzedaży i negocjacji, oraz zarządzania sprzedaż i kompetencji menedżerskich. Prowadził szkolenia z zakresu zarządzania zespołem sprzedażowym, technik sprzedaży i negocjacji, zarządzania projektem, analizy transakcyjnej, coachingu, Train the Trainers, oraz wystąpień publicznych i prezentacji. Twórca wielu systemu ocen pracowniczych. Autor wielu gier biznesowych.
Posiada certyfikat Trenera Zig Ziglar Trainin i Eurecna-Uniconsult, oraz Senior Trenera Altkom Akademii. Certyfikowany trener metody Extended DISC Professional System i LIMRA International. Jest certyfikowanym Coachem Erickson College, oraz certyfikowanym trenerem metody sprzedaży Customer Centric Selling. Posiada także certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 Foundation i Practitioner. -
Marek Darewski więcej...
TRENER
Absolwent Ośrodka Studiów Amerykańskich UW. Trener biznesu, nauczyciel języka angielskiego tłumacz. Pracował również jako przedstawiciel handlowy, szef zespołu sprzedażowego, teacher trainer, kierownik projektów, coach i konsultant. Ma za sobą setki prezentacji i wystąpień publicznych dla audytoriów od 3 do 300 słuchaczy reprezentujących organizacje i firmy z rozlicznych branż. Jako trener specjalizuje się w skutecznej prezentacji, komunikacji interpersonalnej, budowaniu zespołów oraz programach rozwojowych dla trenerów wewnętrznych.Pracował m.in. dla firm: Faurecia, Get It, Wydawnictwo Szkolne PWN, Mac Edukacja, Altana Pharma, Initiative Media, Petrolot, Mindshare, BZ WBK, Deutshe Bank, Accord Finance. Poza szkoleniami w branży komercyjnej prowadził moduły w Szkole Trenerów Biznesu (Grupa TROP), dla AIESEC oraz Centrum Projektów Europejskich
-
Marcin Ziemnicki więcej...
HR Executive Product Manager
Absolwent Zarządzania i Marketingu o specjalizacji Informatyczne Systemy Zarządzania. Doświadczenia zawodowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach zarządzając zespołami sprzedaży i telesprzedaży, a następnie w firmach konsultingowych, gdzie promował, sprzedawał i administrował wysoko wyspecjalizowane projekty doradcze, rekrutacyjne i szkoleniowe. Łączy praktykę biznesową z wiedzą HR, potwierdzoną licznymi projektami dla wiodących firm na rynku. Ukończył Kurs Trenerów. Jako Trener wewnętrzny przepracował 560 godzin warsztatów i szkoleń oraz 800 godzin indywidualnych sesji wspierających.
Wartości Considero
Naszą pracę opieramy na trzech podstawowych wartościach: szacunku do ludzi, odpowiedzialności za efekty i pasji do rozwoju. Szanujemy ludzi – podczas realizowanych projektów staramy się zawsze uwzględniać ich punkt widzenia i zgłaszane potrzeby. Doceniamy ich wiedzę i różnorodność doświadczenia. Jesteśmy odpowiedzialni za efekty naszej pracy, nawet, a zwłaszcza wtedy, jeśli zdarzy nam się popełnić błąd. Cechuje nas otwartość w mówieniu o problemach i dążenie do ich rozwiązania. Jeśli nie wierzymy, że planowane działania przyniosą organizacji zakładane korzyści, to mówimy o tym wprost. Bo chcemy być dumni z naszej pracy. Pasjonuje nas rozwój i wciąż szukamy nowych rozwiązań. Gdy trzeba, jesteśmy elastyczni i dostosowujemy działania do zmieniających się koncepcji i okoliczności. Czasami wykonujemy krok w tył – po to, żeby rozpędzić się do wielkiego skoku naprzód.