Inteligencja emocjonalna

to warsztat, którego celem jest doskonalenie umiejętności zachowania się w interakcji z ludźmi poprzez rozwój samoświadomości, rozumienia innych oraz empatii – szczególnie w sytuacjach biznesowych. Podczas zajęć poruszane są zagadnienia takie jak komunikacja, przekazywanie informacji zwrotnej, motywacja oraz praca zespołowa, analizowane z perspektywy inteligencji emocjonalnej.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • osób chcących zrozumieć zależności pomiędzy emocjami a skutecznym działaniem
  • osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności współpracy i komunikacji

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia

  • pozna podstawowe pojęcia i naukowe podstawy wpływu emocji na efekty działalności w różnych obszarach życia w tym w pracy, biznesie, sporcie itp.
  • zrozumie, jaka jest funkcja emocji w pracy i w życiu
  • dostrzeże i zrozumie wpływ emocji na wzorce myślenia i postępowania
  • dowie się, jak rozumieć swoje emocje oraz jak można zwiększyć poziom inteligencji emocjonalnej
  • będzie wiedział jak reagować na niepowodzenia
  • zrozumie jak i dlaczego nastrój wpływa na urzeczywistnienie celów
  • zrozumie emocje innych ludzi, ich intencje i motywacje
  • przekona się, że pod wpływem treningu można wpływać na emocje nawet w bardzo trudnych sytuacjach społecznych
  • zrozumie, że dbałość o dobre relacje nie musi stać w sprzeczności z dbaniem o swoje interesy i potrzeby
  • nauczy się, jak wyrażać swoje emocje w sytuacjach trudnych

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
  • wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej