Inteligencja emocjonalna
to warsztat, którego celem jest doskonalenie umiejętności zachowania się w interakcji z ludźmi poprzez rozwój samoświadomości, rozumienia innych oraz empatii – szczególnie w sytuacjach biznesowych. Podczas zajęć poruszane są zagadnienia takie jak komunikacja, przekazywanie informacji zwrotnej, motywacja oraz praca zespołowa, analizowane z perspektywy inteligencji emocjonalnej.
dla kogo dedykowane są warsztaty
- osób chcących zrozumieć zależności pomiędzy emocjami a skutecznym działaniem
- osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności współpracy i komunikacji
jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia
- pozna podstawowe pojęcia i naukowe podstawy wpływu emocji na efekty działalności w różnych obszarach życia w tym w pracy, biznesie, sporcie itp.
- zrozumie, jaka jest funkcja emocji w pracy i w życiu
- dostrzeże i zrozumie wpływ emocji na wzorce myślenia i postępowania
- dowie się, jak rozumieć swoje emocje oraz jak można zwiększyć poziom inteligencji emocjonalnej
- będzie wiedział jak reagować na niepowodzenia
- zrozumie jak i dlaczego nastrój wpływa na urzeczywistnienie celów
- zrozumie emocje innych ludzi, ich intencje i motywacje
- przekona się, że pod wpływem treningu można wpływać na emocje nawet w bardzo trudnych sytuacjach społecznych
- zrozumie, że dbałość o dobre relacje nie musi stać w sprzeczności z dbaniem o swoje interesy i potrzeby
- nauczy się, jak wyrażać swoje emocje w sytuacjach trudnych
dlaczego warto nam zaufać
- współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
- pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
- za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
- wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia