Negocjacje w biznesie

to szkolenie, którego celem jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności z zakresu posługiwania się technikami negocjacyjnymi. Metody i techniki, z którymi zapoznają się w trakcie szkolenia to sprawdzone i skuteczne rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności negocjacji w rzeczywistych sytuacjach. Wdrożenie tych technik w życie pozwoli im na profesjonalne przygotowanie się oraz przeprowadzenie procesu negocjacji, dające wymierne korzyści dla firmy.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • osób na różnych szczeblach kariery zawodowej, mających do czynienia z klientem zewnętrznym
  • współpracowników wewnątrz dużych zespołów

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia

  • dowie się, jaka jest istota, rodzaje oraz przebieg i etapy negocjacji
  • pozna sposoby przygotowywania się do negocjacji
  • pozna główne trudności oraz pułapki, przed jakimi staje negocjator
  • pozna taktyki negocjacyjne i ich wpływ na negocjacje
  • nauczy się intepretować komunikację niewerbalną w negocjacjach
  • zapozna się z często stosowanymi chwytami negocjacyjnymi oraz nieczystymi zagrywkami; nauczy się zachowywać z klasą i asertywnie
  • określi swój indywidualny styl negocjacyjny wg testu opartego na koncepcji T. Kilmana
  • przećwiczy w praktyce nabyte umiejętności w ramach aktywności indywidualnych i grupowych

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
  • wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej