Badanie zaangażowania eNPS

W latach dziewięćdziesiątych XX w. prosta metoda Net Promoter Score, pozwalająca na szybkie zbadanie satysfakcji i lojalności klientów, przy pomocy jednego krótkiego pytania „Czy poleciłbyś usługi i produkty firmy swojej rodzinie i znajomym?” została wdrożona przez wiele firm, które stosują ją z powodzeniem do dziś. Wskaźnik obliczany na podstawie uzyskanych odpowiedzi okazał się niezwykle skuteczny. Szybko stało się jasne, że to jedno proste pytanie pozwala w bardzo dobry sposób kontrolować różnorodne czynniki wpływające na zachowania klientów. Podobną metodologię można stosować monitorując nastroje pracowników, ich zaangażowanie, lojalność i satysfakcję. więcej…

jakie korzyści uzyska organizacja

  • ˜badanie pozwala trzymać rękę na pulsie, ponieważ jest szybkie i łatwe do przeprowadzenia, przez co można je powtarzać dowolnie często, dzięki czemu czas między wystąpieniem problemu, jego zdiagnozowaniem i podjęciem działań naprawczych jest maksymalnie skrócony
  • ˜raporty są dostępne szybko po badaniu, ponieważ badanie nie składa się z kilkudziesięciu czy kilkuset, ale z kilku pytań
  • ˜dodatkowe działania koncentrują się na wymiernym wsparciu menadżerów, indywidualnie dostosowanym do ich aktualnych potrzeb
  • ˜badanie można uzupełniać pytaniami dotyczącymi ważnych bieżących spraw w organizacji, co pozwala błyskawicznie ocenić kierunek wprowadzanych zmian i w razie potrzeby sprawnie wdrożyć odpowiednie modyfikacje

co możesz od nas otrzymać

  • ˜komunikację dla pracowników – mailingi, notatki, materiały informacyjne, plakaty, ulotki itp.
  • ˜platformę internetową do przeprowadzenia badania lub pełną obsługę logistyczną w przypadku wyboru ankiet papierowych
  • ˜wyniki zaprezentowane w prostej formie, zwięzłe raporty, jasne interpretacje, precyzyjne wnioski i skuteczne rekomendacje
  • ˜zindywidualizowane wsparcie poprojektowe dla działów HR i menadżerów w zakresie komunikowania wyników i wdrażania planów naprawczych.
  • ˜benchmarki wewnętrzne i raporty porównawcze przy regularnie powtarzanych badaniach

dlaczego warto nam zaufać

  • ˜mamy bogate doświadczenie w prowadzeniu badań opinii, satysfakcji i zaangażowania pracowników, dzięki czemu wiemy jak zadbać o funkcjonalność wdrażanych rozwiązań
  • ˜dbamy o dobrą komunikację i pracujemy w oparciu o jasno wytyczone cele
  • ˜zawsze gwarantujemy wszystkim pracownikom pełną anonimowość
  • ˜robimy profesjonalne analizy statystyczne, zarówno ilościowe jak i jakościowe, biorąc pod uwagę wszystkie wskazane kategorie metryczkowe takie jak jednostka organizacyjna, staż, wiek, płeć, funkcja
  • ˜do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i jesteśmy przygotowani na różne niespodziewane zmiany; elastycznie dostosowujemy nasze działania do aktualnych potrzeb i okoliczności

Ludzie Considero

  • Beata Kacprzyk więcej...

    MANAGING PARTNER
    Doradca personalny z wieloletnią praktyką w biznesie. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w firmach doradztwa personalnego, koncernie farmaceutycznym i w firmach sprzedaży detalicznej. Jako dyrektor personalny i członek zarządu przeprowadziła proces restrukturyzacji i wprowadzenia na rynki międzynarodowe jednej z nich. Prowadzi projekty budowania modeli kompetencji, audytów personalnych, projektowania i wdrażania systemów ocen okresowych i badania opinii pracowników. Certyfikowany coach ICC (International Coaching Community), Master NLP, certyfikowany konsultant Insights, MBTI oraz MPA i MCA, posiada uprawnienia do badania predyspozycji zawodowych metodą Thomas International. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Studiowała zarządzanie biznesem w Thames Valey University. Pracowała dla firm takich jak: Cemex, Boeringer Ingelheim, GlaxoSmithKline, Colgate-Palmolive, Agros Nova, BOŚ, LeasePlan Polska, Komex, Empik, Dexia Polska, ABB, Cemex Polska, DnB NORD Polska, Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Learning Systems Poland, Wincanton Polska, Vector, Emmerson, Emax, Neumann Institute, Rhone Poulenc Polska, Rhodia, Grupa Eastbridge: Galeria Centrum, Smyk, Ultimate Fashion, Young Fashion.

  • Ewa Gierych więcej...

    KONSULTANT
    Absolwentka Psychologii Społecznej Stosowanej na Wydziale Psychologii i Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Obroniła pracę doktorską w Instytucie Biologii Doświadczalnej Polskiej Akademii Nauk z zakresu psychologii poznawczej i neuropsychologii. Autorka artykułów i wykładów na temat percepcji humoru i niespójności. Obecnie prowadzi projekty związane z rozwojem pracowników, pomiarem poziomu ich kompetencji i potencjału, badaniem opinii oraz budową modeli kompetencyjnych i systemów ocen okresowych. Certyfikowany konsultant Insights, MBTI oraz MPA i MCA. Pracowała dla takich firm jak: ABB, Colgate-Palmolive, Agros Nova, BOŚ, LeasePlan Polska, Komex, Empik, Dexia Polska, Cemex Polska, DnB NORD, Bank Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Learning Systems Poland, Wincanton Polska, Nordea, British American Tobacco, IKEA, EMC, XEROX, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Bank Spółdzielczy SGB, Ministerstwo Środowiska, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Euronet, VWBank, Uniqa, Ambra, Berlin Chemie, Energa, GDN Airport, PressGlass, Carrefour, InterPolska.

  • Katarzyna Krzemińska więcej...

    KONSULTANT
    Konsultant, badacz, psycholog (UŁ, Psychologia Doradztwa Zawodowego i Organizacji). Prowadzi projekty związane z badaniami opinii i satysfakcji pracowników, tworzeniem narzędzi badawczych, pomiarem kompetencji zawodowych (AC/DC) oraz formalizacją procesów HR-owych w organizacjach. Doświadczenia zawodowe zdobywała pracując jako psycholog w Zakładzie Metodologii Badań Psychologicznych i Statystyki w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Łódzkiego, a także jako niezależny konsultant w firmach związanych z badaniami rynku i doradztwem personalnym. Certyfikowany konsultant metodologii MPA i MCA.

    Realizowała projekty dla takich firm jak: AMBRA, Boehringer Ingelheim, BOŒ, British American Tobacco, Carrefour, Cemex Polska, Echo Miasta (Łódź), Empik, Energa S.A., Focus, FPL, GDN Airport Services, HR Internal Consultants, IKEA, Komex, Learning Systems Poland, LeasePlan Polska, Ministerstwo Środowiska, PKO BP, Press Glass, RTV Euro AGD, Siemens, Sonda S.A., Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Uniwersytet Łódzki, Warsaw Airport Services.

  • Paweł Dobrowolski więcej...

    KONSULTANT
    Psycholog (UW, specjalizacja społeczna) od 1999 roku związany z doradztwem personalnym. Ma za sobą również kilkuletnie doświadczenie w pracy korporacyjnej w dziale personalnym dużego telekomu. Brał udział w projektach rekrutacyjnych dotyczących średnich, wyższych i najwyższych stanowisk menedżerskich oraz w ponad dwustu sesjach typu Assessment/Development Center, gdzie był odpowiedzialny za całość procesu począwszy od planowania projektu aż do udzielania informacji zwrotnych klientowi. Ma za sobą projekty oceny obejmujące ponad 100-osobowe zespoły ludzkie. Zajmował się badaniami klienta wewnętrznego i koordynował projekty związane z Oceną 360. Posiada certyfikat audytora ISO 9001:2001 normy dotyczącej wymagań systemów zarządzania jakością. Współpracował m.in. z firmami: ABB, Assa Abloy, AstraZeneca, Baxter, BPH, BRE Bank, Carlsberg, Generali, Grupa Żywiec, Henkel, IBM, ING Bank Śląski, ING Nationale Nederlanden, Kraft, Makro Cash and Carry, Microsoft, Nokia Siemens Network, Panasonic, Philip Morris, PKO BP, PTC ERA, PTK Centertel, PZU, Raiffeisen Bank, Sandoz, Sanofi, Volkswagen Bank, Wars.

  • Piotr Szałamek więcej...

    TRENER
    Pracuje zawodowo od drugiego roku studiów, najpierw jako pracownik Urzędu Skarbowego a następnie (początkowo jako specjalista od podatków) w szeregu liczących się trójmiejskich kancelarii adwokackich. Był syndykiem masy upadłościowej i likwidatorem spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.

    W 1997 roku zrezygnował z pracy w zawodzie prawnika i rozpoczął pracę związaną z biznesem.
    Był agentem ubezpieczeniowym, unit menadżerem w towarzystwie ubezpieczeniowym, zarządzał agentami sprzedającymi pożyczki gotówkowe. Był regionalnym przedstawicielem handlowym w firmie produkującej specjalistyczne oprogramowanie komputerowe. Odpowiadał za sprawy operacyjne w zarządzie spółki zarządzającej hotelami. Został trenerem wewnętrznym, następnie prowadził na podstawie umowy franczyzowej oddział banku. Podsumowując: w swojej pracy biznesowej, sprzedawał, zarządzał sprzedażą i dużymi zespołami sprzedażowymi, negocjował, rekrutował, rozwijał pracowników, etc.
    Od początku 2007 roku zajął się wyłącznie karierą trenera i coacha, pracując dla takich firm oraz instytucji jak na przykład: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Izba Celna, UDT, Bank Millenium, Cemex, McBride, IKEA, GSK, Anpharm, Hestia, BAT, Imperial Tobacco, Komex, Sodexo, BZ WBK, PKO BP, empik, Volkswagen, Biomedica, MAN, Strabag, PGNiG Serwis i inne .

    Jako trener i coach, Piotr Szamałek pracował z pracownikami na każdym szczeblu organizacyjnym dla większości branż gospodarki a także administracji państwowej. Prowadzi studia podyplomowe naw WSAiB w Gdyni a także warsztaty w projekcie społecznym Akademia 30+ w Trójmieście.

    Przeprowadził kilkadziesiąt dni warsztatów trenerskich TTT, między innymi dla Millenium Banku, Hestii, GE Money Banku, BZ WBK, MAN a także w ramach dwóch otwartych projektów TTT finansowanych ze środków Unii Europejskiej. Ma za sobą ponad 750 dni szkoleniowych oraz ponad 400 godzin coachingu indywidualnego, w tym coachingu towarzyszącego, prowadzonego w miejscu pracy osoby coachowanej.

    Piotr Szamałek jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku prawo. Obecnie, pod kierunkiem prof. Jacka Wośniaka, pisze pracę doktorską z zakresu zarządzania.
    Ukończył certyfikowany kurs TTT dla zaawansowanych trenerów realizowany przez firmę inConsulting a także kurs Transforming Communication. Jest certyfikowanym coachem MBTIZ oraz Discovery Insights. Certyfikowany metodyk PMI i PRINCE2.

  • Andrzej Stępień więcej...

    TRENER
    Business trener, psycholog, certyfikowany International Coach ICC oraz akredytowany konsultant typologii osobowość Discovery Insights™ i MBTI™. Praktyk biznesu. Posiada 15 letnie doświadczenie w zarządzaniu oraz w sprzedaży. W amerykańskiej korporacji ubezpieczeniowo – finansowej pracował na różnych szczeblach od stanowisk liniowych, na wyższej kadrze kierowniczej (Asissting Chief Marketing Officer) kończąc . Był również Członkiem Zarządu firmy szkoleniowej, Kierownikiem zespołu, Dyrektorem Handlowym w firmie usługowo-handlowej oraz Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu w firmie produkcyjno – handlowej. Od 1997 prowadzi szkolenia dla pracowników firm polskich oraz zagranicznych w branżach: produkcyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej, farmaceutycznej, budowlanej, chemicznej, papierniczej, developerskiej, mediowej, FMCG, informatycznej i telekomunikacyjnej).

    Posiada również 5- letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla trenerów. Od 8 lat zajmuje się prowadzeniem coachingów dla pracowników, menedżerów średniego i wyższego szczebla (prezesi, dyrektorzy zarządzający, dyrektorzy regionów, oddziałów, menadżerowie liniowi). Pracuje nie tylko w formie warsztatów szkoleniowych, ale również w oparciu o trening w miejscu pracy (tzw. Shadowing, TBO i OJT). Prowadzi również indywidualne i grupowe feedback-i rozwojowe w metodologii Discovery Insights™ i MBTI™.

    Jest absolwentem Wyższej Oficerskiej Szkoły Lotniczej w Dęblinie, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, gdzie ukończył Wydział Zarządzania i Informatyki i studia MBA oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

    Prowadził szkolenia m.in. dla: Agencja Rynku Rolnego, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, Berlin-Chemie Menarini, BRE Bank, Bank BPH, B/S/H, Cemex, Cermag Poznań, Colgate–Palmolive, GlaxoSmithKline, Commercial, Danone, EMC, Enel-Med, Ericpol, Górażdże, Górka Cement, Ikea, Inter TUiR, Keller, Kulczyk Tradex, Lafarge, Lux Med., M.A.N. Truck & Bus, Marsh Polska, Mead Johnson Nutrition, MediaCom, Mondi, Merck (MSD) Polska, Murapol, Nespharma, Raiffasen Bank, Polkomtel, Pramerica TUiR, Sephora, Siemens, TP S.A., Tramwaje Warszawskie, Volkswagen, PZU, TEVA, Xerox, Zelmer.

  • Katarzyna Chwiałkowska więcej...

    KONSULTANT/TRENER
    Ekspert w dziedzinie HRM z 16 – letnim doświadczeniem w konsultingu, edukacji i biznesie. Magister psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach studiów równoległych ukończyła również specjalizację Negocjacje, Mediacje i Rozwiązywanie Konfliktów w Instytucie Nauk Społecznych UW. Posiada certyfikat Szkoły Transformacyjno Rozwojowej w Akademii Mistrzów Treningu GT MENTOR. Absolwentka Akademii Strategicznego Przywództwa w Harvard Business School Publishing and Canadian International Management Institute, (ICAN Institute).

    Jako konsultant oraz HR Bussines Partner kreowała i wdrażała systemowe rozwiązania dla biznesu takie jak: systemy planowania i oceny pracy (Zarządzanie przez cele, Zarządzanie kompetencjami), programy High Potentials, projekty rozwojowe i szkoleniowe. Specjalizuje się w tematyce projektowania modeli kompetencji, oceny potencjału z zastosowaniem Assessment/ Development Centre oraz projektowania narzędzi oceny. Prowadzi indywidualne doradztwo w procesach diagnozy potencjału zawodowego i planowania rozwoju w oparciu o wystandaryzowane testy psychometryczne oraz narzędzia komercyjne, m.in. Hogan Assessment System. Zarządzała licznymi projektami doradczymi, rozwojowymi, szkoleniowymi we współpracy z biznesem, administracją publiczną oraz uczelniami wyższymi. Prowadziła także zajęcia dla studentów studiów magisterskich oraz podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem, Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania, Akademii Finansów i Biznesu Vistula, Collegium Civitas. Pracowała z kadrą menedżerską, w tym przedstawicielami wysokiego szczebla zarządzania i członkami struktur międzynarodowych, oraz z osobami na stanowiskach samodzielnych/ eksperckich, a także przedstawicielami działów HR.

    Zakres tematyczny realizowanych przez nią szkoleń obejmuje: systemy ocen oraz rozmowy oceniające, rozwojowe/ coachingowe, wyznaczanie celów rozwojowych, rola HRM w organizacji, zarządzanie przez cele (MBO), zarządzanie zespołem, zarządzanie kompetencjami, komunikacja interpersonalna, asertywność, praca zespołowa, autoprezentacja, twórcze myślenie, kompetencje asesora i metoda Assessment/ Development Centre. Powyższe tematy realizowała dla firm: KappAhl, Ciech S.A., BGŻ, NBP, Żagiel, Urząd Dozoru Technicznego, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Polkomtel, HIPP, Leroy Merlin, Akzo Nobel, Grupa Chemiczna Ciech, Grupa Azoty S.A., Johnson&Johnson, Herbapol Wrocław S.A., Carlsberg, Rockwell, Exatel, OPI PIB, PZU Życie S.A., Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych, PWPW S.A., Kompania Piwowarska, Firma Chemiczna „DWORY” S.A., PSE S.A., Bristol Mayers Squibb, IBM Polska, Crowley Data Poland, Fortis Bank, Centertel, Akademia Finansów i Biznesu Vistula, Nestle, RWE, Volvo Polska, Grupa Energa, PARP.

  • Przemysław Jackowiak więcej...

    TRENER
    Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta i zarządzaniu zdobywał pracując przez 13 lat w międzynarodowych korporacjach Diageo, Belvedere Group i SaraLee Coffee&Tea.

    Pełnił stanowiska Przedstawiciela Handlowego, Przedstawiciela Handlowego ds. Kluczowych Klientów, Regionalnego Kierownika Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Dyrektora Regionalnego, Sales & Development Managera oraz Dyrektora Sprzedaży kierując i przekształcając m.in. zespoły sprzedażowe, obsługi klienta i logistyczno-administracyjne. Zarządzał ponad stu osobowym Działem Handlowym, odpowiadając również za rozwój sprzedaży i współpracę z kluczowymi klientami, rekrutację, ocenę i rozwijanie pracowników, coaching, budowanie zespołu, tworzenie systemów motywacyjnych, budowanie i udoskonalanie procesów zmian i komunikacji wewnętrznej oraz zarządzanie projektami.

    Jako trener i coach prowadzi działania rozwojowe z pracownikami na wszystkich szczeblach struktury organizacji biznesowych.

    Szkolenia realizuje od 2000 roku, wykorzystując do nauki aktywizujące metody edukacyjne, pomagające poprzez doświadczenie wyciągać samodzielnie wnioski oraz przyswoić i dostosować teoretyczne modele działania do realiów biznesowych uczestników.

    Prowadzi warsztaty z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, negocjacji, budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, zarządzania sprzedażą i grupą sprzedażową, komunikacji interpersonalnej i wewnątrz organizacyjnej, motywacji i zarządzania zespołem, prowadzenia ocen okresowych i rozmów rozwojowych, organizacji i zarządzania czasem, prezentacji, zarządzania zmianą oraz zarządzania projektami.

    Członek Project Management Institute. Posiada akredytację Insights Discovery. Uzyskał wykształcenie o profilu pedagogicznym na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu.

    Szkolenia w zakresie prowadzenia ocen pracowników, przeprowadził dla następujących firm o profilu produkcyjnym: Zakłady Chemiczne Luboń, Zasław Producent Przyczep i Naczep, Cemex Polska, MAN Bus, Pilkington, Mondi Świecie, Greenbet, Imperial Tobacco, oraz IKEA, OBI, BZ WBK, CEVA Logistic.

  • Marek Darewski więcej...

    TRENER
    Absolwent Ośrodka Studiów Amerykańskich UW. Trener biznesu, nauczyciel języka angielskiego tłumacz. Pracował również jako przedstawiciel handlowy, szef zespołu sprzedażowego, teacher trainer, kierownik projektów, coach i konsultant. Ma za sobą setki prezentacji i wystąpień publicznych dla audytoriów od 3 do 300 słuchaczy reprezentujących organizacje i firmy z rozlicznych branż. Jako trener specjalizuje się w skutecznej prezentacji, komunikacji interpersonalnej, budowaniu zespołów oraz programach rozwojowych dla trenerów wewnętrznych.

    Pracował m.in. dla firm: Faurecia, Get It, Wydawnictwo Szkolne PWN, Mac Edukacja, Altana Pharma, Initiative Media, Petrolot, Mindshare, BZ WBK, Deutshe Bank, Accord Finance. Poza szkoleniami w branży komercyjnej prowadził moduły w Szkole Trenerów Biznesu (Grupa TROP), dla AIESEC oraz Centrum Projektów Europejskich

  • Marcin Ziemnicki więcej...

    KIEROWNIK SPRZEDAŻY/TRENER
    Absolwent Zarządzania i Marketingu o specjalizacji Informatyczne Systemy Zarządzania. Doświadczenia zawodowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach sprzedając, a także zarządzając zespołami sprzedaży i telesprzedaży. Ukończył Kurs Trenerów. Jako Trener wewnętrzny przepracował 560 godzin warsztatów i szkoleń oraz 800 godzin indywidualnych sesji wspierających.