Badanie zaangażowania eNPS

W latach dziewięćdziesiątych XX w. prosta metoda Net Promoter Score, pozwalająca na szybkie zbadanie satysfakcji i lojalności klientów, przy pomocy jednego krótkiego pytania „Czy poleciłbyś usługi i produkty firmy swojej rodzinie i znajomym?” została wdrożona przez wiele firm, które stosują ją z powodzeniem do dziś. Wskaźnik obliczany na podstawie uzyskanych odpowiedzi okazał się niezwykle skuteczny. Szybko stało się jasne, że to jedno proste pytanie pozwala w bardzo dobry sposób kontrolować różnorodne czynniki wpływające na zachowania klientów. Podobną metodologię można stosować monitorując nastroje pracowników, ich zaangażowanie, lojalność i satysfakcję. więcej…

jakie korzyści uzyska organizacja

  • badanie pozwala trzymać rękę na pulsie, ponieważ jest szybkie i łatwe do przeprowadzenia, przez co można je powtarzać dowolnie często, dzięki czemu czas między wystąpieniem problemu, jego zdiagnozowaniem i podjęciem działań naprawczych jest maksymalnie skrócony
  • raporty są dostępne szybko po badaniu, ponieważ badanie nie składa się z kilkudziesięciu czy kilkuset, ale z kilku pytań
  • dodatkowe działania koncentrują się na wymiernym wsparciu menadżerów, indywidualnie dostosowanym do ich aktualnych potrzeb
  • badanie można uzupełniać pytaniami dotyczącymi ważnych bieżących spraw w organizacji, co pozwala błyskawicznie ocenić kierunek wprowadzanych zmian i w razie potrzeby sprawnie wdrożyć odpowiednie modyfikacje

co możesz od nas otrzymać

  • komunikację dla pracowników – mailingi, notatki, materiały informacyjne, plakaty, ulotki itp.
  • platformę internetową do przeprowadzenia badania lub pełną obsługę logistyczną w przypadku wyboru ankiet papierowych
  • wyniki zaprezentowane w prostej formie, zwięzłe raporty, jasne interpretacje, precyzyjne wnioski i skuteczne rekomendacje
  • zindywidualizowane wsparcie poprojektowe dla działów HR i menadżerów w zakresie komunikowania wyników i wdrażania planów naprawczych.
  • benchmarki wewnętrzne i raporty porównawcze przy regularnie powtarzanych badaniach

dlaczego warto nam zaufać

  • mamy bogate doświadczenie w prowadzeniu badań opinii, satysfakcji i zaangażowania pracowników, dzięki czemu wiemy jak zadbać o funkcjonalność wdrażanych rozwiązań
  • dbamy o dobrą komunikację i pracujemy w oparciu o jasno wytyczone cele
  • zawsze gwarantujemy wszystkim pracownikom pełną anonimowość
  • robimy profesjonalne analizy statystyczne, zarówno ilościowe jak i jakościowe, biorąc pod uwagę wszystkie wskazane kategorie metryczkowe takie jak jednostka organizacyjna, staż, wiek, płeć, funkcja
  • do każdego projektu podchodzimy indywidualnie i jesteśmy przygotowani na różne niespodziewane zmiany; elastycznie dostosowujemy nasze działania do aktualnych potrzeb i okoliczności

 

nasi klienci najczęściej wybierają

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej