Train the trainer

to cykl dwóch szkoleń obejmujących podstawowe zagadnienia oraz kompetencje niezbędne w pracy trenerskiej. Pierwszy moduł skierowany jest przede wszystkim do osób, które rozpoczynają pracę szkoleniowca i dopiero chcą pozyskać podstawowe informacje, nauczyć się bazowych umiejętności i zdobyć wiedzę na temat najważniejszych zagadnień dotyczących prowadzenia szkoleń. Drugi moduł poświęcony jest rozwojowi osobistemu trenera oraz poznaniu różnorodności osobowości uczestników szkoleń i metodom dostrajania procesu szkoleniowego do tej różnorodności.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • trenerów wewnętrznych w organizacjach
  • osób, które w ramach swoich obowiązków zawodowych co jakiś czas również szkolą współpracowników, np. prowadzą szkolenia produktowe

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia

  • nauczy się nawiązywania kontaktu z grupą i poszczególnymi uczestnikami szkolenia
  • dowie się, czym jest poczucie otwartości i bezpieczeństwa na szkoleniu
  • nauczy się diagnozować potrzeby szkoleniowe
  • pozna sposoby jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, dostosowywania języka do odbiorców oraz techniki aktywnego słuchania
  • nauczy się zasad uspójniania mowy ciała z treścią wypowiedzi
  • pozna metody zarządzania uwagą uczestników szkolenia oraz dostosowywania ich do dynamiki grupy
  • nauczy się rozwiązywać konflikty i kryzysy w grupie
  • uświadomi sobie swoje mocne i słabe strony, dzięki czemu będzie miał szanse aby skutecznie pracować nad własnym rozwojem
  • pozna techniki radzenia sobie ze stresem i emocjami na sali szkoleniowej
  • nauczy się przydatnych technik perswazji
  • zagłębi się w zagadnienia związane z osobowością uczestników szkolenia oraz własną osobowością trenerską

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
  • wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia

 

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej