Opisy stanowisk pracy
Właściwie opisane stanowisko pracy jest punktem wyjścia do realizacji strategii zarządzania zasobami ludzkimi w firmie. Dobrze opracowane opisy charakteryzują stanowisko z trzech kompatybilnych perspektyw zarządzania: celów, zadań i kompetencji.
jakie korzyści uzyska organizacja
- opisy stanowisk pracy stanowią odniesienie w trakcie projektów rekrutacyjnych
- są kluczowym elementem okresowych ocen pracowniczych
- standaryzują procedury administracyjno–kadrowe
co możesz od nas otrzymać
- sesje warsztatowe oraz zestaw profesjonalnych materiałów i manuali, ułatwiający przygotowanie merytoryczne członków zespołu projektowego
- profesjonalne badanie ankietowe wraz z fotografią dnia przeprowadzone na reprezentatywnej grupie pracowników, pozwalające na zidentyfikowanie zadań i obowiązków poszczególnych grup pracowników
- raport opracowany na podstawie analiz z przeprowadzonego badania ankietowego
- profesjonalnie przygotowane opisy stanowisk pracy, zawierające nazwę i cel stanowiska, podległość służbową, zakres odpowiedzialności i uprawnień, opis i zakres obowiązków służbowych, najważniejsze zadania, profil kompetencyjny stanowiska, wymagane doświadczenie i certyfikaty
dlaczego warto nam zaufać
- posiadamy doświadczenie w opracowywaniu opisów stanowisk pracy dla różnych organizacji
- dysponujemy autorskim kwestionariuszem opisu stanowiska, pozwalającym na zebranie kompleksowych informacji na temat zadań i obowiązków poszczególnych grup pracowniczych
- wypracowujemy rozwiązania podczas sesji warsztatowych z zespołem projektowym w skład którego wchodzą doświadczeni pracownicy oraz przedstawiciele HR – taki model pracy gwarantuje z jednej strony wysoką spójność rozwiązań z potrzebami organizacji, z drugiej zaś znacznie ułatwia proces wdrożenia wypracowanych opisów stanowisk
- przestrzegamy wysokich standardów pracy i zwracamy uwagę na szczegóły, stawiamy przede wszystkich na jakość i funkcjonalność proponowanych rozwiązań