Ocena 360 – jak przeprowadzić ten proces sprawnie i z korzyścią dla wszystkich stron

Zautomatyzowany proces

 

W projektach 360° rekomendujemy wykorzystanie platformy internetowej, która pozwala na sprawne zaimplementowanie wszystkich niezbędnych danych, takich jak kwestionariusze i struktura grupy badawczej. W ramach konsultacji pomagamy wybrać Klientom kompetencje i pytania do kwestionariusza, szczególnie wtedy, gdy organizacja nie posiada własnego modelu kompetencyjnego lub istnieje potrzebna jego dostosowania. Projekt poprzedzamy mailingową akcją komunikacyjną, której treść ustalamy razem z Klientem. Realizując badanie, na bieżąco monitorujemy frekwencję i wysyłamy przypomnienia do osób, które zalegają z wypełnieniem ankiety. Ankieta działa nie tylko na komputerach, ale też małych urządzeniach mobilnych, takich jak tablety i smartfony, co znacznie uelastycznia i przyspiesza proces. Po zamknięciu badania w krótkim czasie dostarczamy raporty indywidualne, wygenerowane automatycznie przez system.

Korzyści dla uczestników oceny

  • Dostarczenie uczestnikom wiarygodnych informacji zwrotnych, pochodzących z najbliższego otoczenia zawodowego.
  • Precyzyjne określenie słabych i mocnych stron.
  • Profesjonalny feedback ze strony konsultanta – coacha.
  • Możliwość zaplanowania adekwatnych działań rozwojowych i poprawa kompetencji.

Korzyści dla działu HR i Zarządu

  • Otrzymanie precyzyjnej informacji zwrotnej o uczestnikach projektu, w szybkim czasie przy stosunkowo niskich kosztach.
  • Precyzyjne określenie słabych i mocnych stron, dzięki czemu znacznie ułatwione jest tworzenie planów szkoleniowych  i rozwojowych.
  • Rozwój kompetencji w kluczowych dla Organizacji obszarach.
  • Profesjonalne wsparcie na każdym etapie projektu.

Dlaczego Considero?

  • Pracujemy z zespołem doświadczonych osób (w tym psychologowie, programiści, graficy, coachowie).
  • Osoby prowadzące projekt mają kilkunastoletnie doświadczenie zarówno od strony prowadzenia projektów 360, jak i budowania aplikacji do ich przeprowadzania.
  • Posiadamy rozległą wiedzę dotyczącą konstrukcji narzędzi kwestionariuszowych (psychometria, statystyka).
  • Mamy doświadczenie w tworzeniu formularzy konstruowanych wokół modelu kompetencji i wartości firmowych.

Więcej na stronie: http://considero.pl/ocena-360/

nasi klienci najczęściej wybierają

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej