Asertywność i radzenie sobie ze stresem

to warsztat rozwijający umiejętności asertywnego zachowania się w trakcie trudnych rozmówi negocjacji, w kontaktach z kontrahentami, klientami lub współpracownikami. Szkolenie w tej formie pomaga zwiększyć komfort pracy i jednocześnie zdecydowanie poprawia relacje z innymi. Duża ilość technik antystresowych i długoterminowej pracy z napięciami nerwowymi spowoduje wzrost odporności na stres i przyczyni się do lepszego funkcjonowania w życiu zawodowym oraz osobistym.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • osób pracujących w trudnym środowisku wysokiej konkurencyjności
  • pracowników będących na co dzień pod wpływem stresu

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia

  • zidentyfikuje indywidualne stresory i będzie pracował z nimi
  • pozna sposoby przeciwdziałania stresującemu oddziaływaniu innych ludzi na nas samych
  • będzie miał okazję dostosować metody regeneracji do własnych możliwości, indywidualnej skuteczności, preferencji i ilości czasu
  • pozna techniki głębokiej regeneracji psychofizycznej
  • nauczy się metody likwidacji napięć psychofizycznych w ciągu pięciu minut
  • pozna sposoby panowania nad objawami stresu, takimi jak np. trzęsące się dłonie, nadmierne pocenie, trudności w mówieniu
  • nauczy się działać w sposób asertywny
  • pozna sposoby budowania porozumienia w sytuacjach trudnych i konfliktowych
  • będzie pracował z ćwiczeniami i kwestionariuszami, takimi jak mapa asertywności, kwestionariusz własnego stresu, samoocena umiejętności odmawiania, studium przypadku i antyprzykłady

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
  • wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej