Zarządzanie coachingowe

to warsztat, który ma na celu rozwinięcie u menadżerów kompetencji związanych z takim zarządzaniem podwładnymi, aby jak najlepiej wykorzystywać ich potencjał rozwojowy. Zajęcia prowadzi trener z dużym doświadczeniem w zakresie zarządzania podwładnymi a także prowadzenia procesów coachingowych.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • menedżerów, którzy chcieliby nauczyć się, jak skutecznie wpływać na motywację pracowników
  • menadżerów dążących do rozwoju swoich zespołów i pełnego wykorzystania potencjału swoich podwładnych

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia

  • pozna skuteczne strategie interpersonalne
  • nauczy się dopasowywać ludzi do zadań
  • będzie umiał rozpoznawać mocne strony oraz obszaru do rozwoju u swoich pracowników
  • wykształci umiejętność stawiania i definiowania celów w kategoriach SMART
  • pozna sposoby motywowania różnych typów podwładnych
  • zapozna się z korzyściami oraz warunkami coachingowego stylu zarządzania
  • przećwiczy umiejętność prowadzenia rozmów feedbackowych zgodnie z modelem coachingowym
  • pozna techniki rozmowy odkrywającej możliwości i usuwającej bariery
  • dostosuje styl przywództwa do poziomu rozwoju kompetencji pracowników
  • pozna narzędzia ułatwiające menadżerowi osiąganie zamierzonych celów

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
  • wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia

 

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej