Zarządzanie czasem
to szkolenie, którego celem jest dostarczenie uczestnikom praktycznych umiejętności zakresie zarządzania czasem w pracy. Metody i techniki, z którymi zapoznają się w trakcie szkolenia to sprawdzone i skuteczne rozwiązania, dzięki którym uczestnicy rozwiną umiejętności wykorzystywania czasu, jako zasobu nieodnawialnego. Wdrożenie tych technik w życie pozwoli im na skuteczne, efektywną identyfikację priorytetów, eliminowanie pochłaniaczy czasu oraz dostosowywania planu zająć do rytmu własnej efektywności w ciągu dnia.
dla kogo dedykowane są warsztaty
- osób, które chcą uzyskiwać lepsze rezultaty w pracy zawodowej poprzez bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy
- osób szukających lepszej równowagi pomiędzy swoim życiem zawodowym i prywatnym
jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia
- zrozumie, że czas jest zasobem nieodnawialnym, a umiejętność jego wykorzystania może decydować o sukcesie w pracy
- przeanalizuje codzienne czynności wykonywane w pracy
- zidentyfikuje czynniki decydujące o skutecznej realizacji celów
- stworzy własną listę „zakłóceń”
- pozna zasadę ważne – pilne oraz nauczy się priorytetyzacji zadań
- zapozna się z zasadami dostosowywania planu zajęć do własnej efektywności w ciągu dnia
- zidentyfikuje własne „pochłaniacze czasu” oraz nauczy się sposobów eliminowania ich w swojej pracy
- pozna praktyczne zasadny panowania pracy, np. zasada 40/60, planowanie w skali roku i kwartału, w skali miesiąca, planowanie dnia pracy
dlaczego warto nam zaufać
- współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
- pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
- za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
- wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia