Akademia menedżera

Akademia menedżera to cykl dwudniowych warsztatów szkoleniowych odzwierciedlających zakres kompetencji menedżerskich, połączonych w logiczną i spójną całość, mających na celu podniesienie lub uzyskanie właściwego poziomu kompetencji osób piastujących stanowiska kierownicze lub aspirujących do takich stanowisk. Program składa się z kilkunastu modułów tematycznych, które można dowolnie wybierać. Poszczególne moduły poprzedzone są zadaniami wdrożeniowymi, łączącymi je w spójny proces rozwojowy, a ponadto pozwalają na bieżąco wdrażać i korygować umiejętności nabywane na zajęciach.

dla kogo dedykowane są warsztaty

  • osób zajmujących stanowiska menedżerskie
  • osób, które przygotowują się do objęcia stanowiska kierowniczego

jakie umiejętności rozwinie uczestnik szkolenia Akademia menedżera

  • odkryje własny potencjał przywódczy i nauczy się go rozwijać zgodnie z predyspozycjami
  • dowie się jak budować autorytet szefa
  • dowie się w jaki sposób przebiega rozwój zespołu i jego fazy
  • nauczy się planować, wyznaczać cele zespołowe oraz rozdzielać role w zespole
  • pozna zasady motywowania pracowników i delegowania zadań
  • rozszerzy wiedzę z zakresu komunikacji menadżerskiej, w szczególności udzielania informacji zwrotnej, prowadzenia rozmów oceniających
  • pozna najważniejsze style kierowania zespołami
  • nauczy się zarządzać konfliktami tak, aby nie miały destruktywnego wpływu na zespół
  • odkryje i wypróbuje w praktyce metody efektywnego komunikowania się, które stworzą nową jakość porozumienia w zespole poprzez umiejętne przekazywanie informacji zwrotnej oraz asertywne stawianie wymagań
  • dowie się, jak przeprowadzić swój zespół przez proces zmiany bez utraty zaangażowania poszczególnych pracowników.

dlaczego warto nam zaufać

  • współpracujemy wyłącznie z trenerami, którzy są wieloletnimi praktykami biznesu i mają bogate doświadczanie trenerskie
  • pracujemy na uznanej metodologii uczenia przez doświadczanie, znanej jako cykl Kolba
  • za każdym razem dostosowujemy programy i metody nauczania do potrzeb organizacji
  • wspieramy proces rozwoju certyfikowanymi narzędziami diagnozy, co wydatnie podnosi wartość i skuteczność szkolenia

rekomendowane narzędzia do diagnozy potrzeb

  • BOP

    Badanie Opinii Pracowników umożliwia uzyskanie informacji na temat nastrojów w organizacji i tego, jak pracownicy oceniają poszczególne obszary w firmie. Prezentujemy uniwersalne podejście, wzbogacone o dodatkowe wymiary, takie jak…

    więcej
  • 360

    Pracownicy różnią się od siebie cechami charakteru, kompetencjami i potencjałem. Poznanie swoich mocnych i słabych stron daje możliwość zaplanowania działań rozwojowych. Dzięki Ocenie 360 uczestnicy dowiedzą się, jak…

    więcej
  • AC

    Obiektywna i wielowymiarowa technika selekcji personelu Assessment Center to narzędzie pozwalające na zatrudnianie osób o odpowiednich kompetencjach i potencjale. Od lat cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie, ponieważ….

    więcej
  • DC

    Aby uzyskać rzetelną wiedzę na temat umiejętności i potencjału pracowników, warto wykorzystać Development Center, kompleksowy proces oceny kompetencji. Dzięki niemu można dowiedzieć się, jaki potencjał tkwi w zatrudnionych osobach i co zrobić, aby…

    więcej