Dlaczego warto zaufać metodzie Development Centre przy ocenie potencjału pracowników
18 lipca, 2019Development Center jest metodą oceny kompetencji wymaganych na obecnym stanowisku, ale też potencjału pracowników do pełnienia wyższych lub innych ról... Zobacz więcej
Ocena 360 – co powinno znaleźć się w dobrym raporcie po ocenie 360?
18 lipca, 2019Raport indywidualny po ocenie 360 dokumentuje wyniki, jakie uzyskała oceniana osoba. Praktycznie każda firma consultingowa posiada swój własny szablon raportu,... Zobacz więcej
Poziom stanowiska w strukturze firmy, a specyfika sesji Assessment Centre. Część 2.
18 lipca, 2019Tak jak już pisaliśmy w pierwszej części artykułu zadania stawiane przed uczestnikiem sesji Assessment Center powinny odzwierciedlać w jak największym... Zobacz więcej
Rzetelna ocena punktem wyjścia dla rozwoju pracownika
17 czerwca, 2019W procesie Development Center przedmiotem oceny są kompetencje pracowników. Nie jest to jednak ocena uznaniowa, subiektywna lub intuicyjna a niezwykle... Zobacz więcej
Akademia Menedżera jako wsparcie w budowaniu autorytetu początkujących liderów
17 czerwca, 2019Początkujący lider bez względu na to czy pochodzi z zewnątrz czy z wewnątrz organizacji, aby efektywnie przewodzić zespołowi musi zbudować... Zobacz więcej
Poziom stanowiska w strukturze firmy, a specyfika sesji Assessment Centre. Część 1.
17 czerwca, 2019Nie jest tajemnicą, że podczas sesji Assessment Centre ocenie podlegają kompetencje kandydata, które są obserwowane w różnorodnych ćwiczeniach; grupowych i... Zobacz więcej
Przykładowa sesja Assessment on-line – przebieg i rezultaty
23 kwietnia, 2019Jednym z najczęściej wybieranych do diagnozy profili kompetencyjnych jest profil menadżerski. Z myślą o samodzielnych specjalistach ubiegających się o stanowisko... Zobacz więcej
Assessment Center on-line – czy może zastąpić tradycyjny Assessment?
23 kwietnia, 2019W pierwszej kolejności należałoby uściślić, czym jest Assessment on-line i jak jest rozumiany przez Considero, ponieważ można się spotkać z... Zobacz więcej
Strategia menedżera – innowacyjny program rozwojowy
23 kwietnia, 2019Strategia menedżera to innowacyjny program rozwojowy, w pełni skoncentrowany na indywidualnych potrzebach i pozwalający wdrożyć skuteczne, adekwatne działania, prowadzące do... Zobacz więcej
Kompleksowa diagnoza menadżerska
2 kwietnia, 2019Efektywni menadżerowie to kluczowy zasób każdej organizacji. Efektywny menadżer powinien podejmować trafne decyzje, także wtedy, gdy są one trudne lub... Zobacz więcej
Wskaźnik eNPS (employee Net Promoter Score) do badania satysfakcji i zaangażowania pracowników
27 marca, 2019Od dłuższego już czasu popularność zyskuje wskaźnik NPS (Net Promoter Score). Początkowo używany do badania satysfakcji klienta, znalazł swoje zastosowanie... Zobacz więcej
Raport grupowy po Development Center – kiedy warto zlecić jego opracowanie i co powinien zawierać?
12 marca, 2019Opracowanie raportu grupowego ma sens już przy kilkunastu osobach, choć najczęściej opracowuje się go dla grup kilkudziesięciu uczestników. Naturalnie decyzja... Zobacz więcej
Ocena 360 po raz pierwszy
1 marca, 2019Niektóre firmy posiadają własne modele kompetencyjne, na których można budować kwestionariusze oceny 360. Tym, które takiego modelu nie posiadają, proponujemy... Zobacz więcej
Co powinno znaleźć się w raporcie dla menadżera pionu? A co w raporcie dla pracowników?
18 lutego, 2019W poprzednim artykule omówiona została struktura raportu głównego po Badaniu Opinii Pracowników. W tym miejscu skupimy się głównie na raporcie... Zobacz więcej
Co zawiera raport po Badaniu Opinii Pracowników?
11 lutego, 2019Zawartość raportu głównego po Badaniu Opinii Pracowników jest zawsze konsultowana z zamawiającym, celem dostosowania do indywidualnych potrzeb, jednak na ogół... Zobacz więcej
Co można znaleźć w raporcie indywidualnym po Development Center i jak te informacje warto wykorzystać
11 lutego, 2019Raport indywidualny po sesji Development Center jest dokumentem podsumowującym udział uczestnika w procesie oceny kompetencji. Każda firma ma swój własny... Zobacz więcej
Assessment/Development Center – jakie są typy i rodzaje procesów oceny kompetencji
11 lutego, 2019Najbardziej znanym jest rozróżnienie „Ośrodka Oceny” czyli Assessment Center od „Ośrodka Rozwoju” czyli Development Center. Choć w wielu aspektach procesy... Zobacz więcej
Ocena 360 – jak NIE należy jej realizować i czego się wystrzegać
15 stycznia, 2019Inspiracją do napisania tego artykułu są relacje, jakie mieliśmy okazję usłyszeć podczas licznych spotkań z potencjalnymi klientami. Najczęściej były to... Zobacz więcej
Akademia Menedżera – jakie działania menedżerskie względem jakich potrzeb rozwojowych
15 stycznia, 2019Sens wdrażania w organizacjach systemów ocen okresowych opartych na kompetencjach sprowadza się do podejmowanych w oparciu o ich rezultaty konkretnych... Zobacz więcej
Jak przekazać „trudny” feedback po procesie Development Centre, aby zmotywować a nie załamać uczestnika?
15 stycznia, 2019Development Centre rożni się od Assessment Centre ze względu na cel, którym jest przede wszystkim rozwój pracownika w organizacji. Z... Zobacz więcej
Ocena 360 stopni w pytaniach i odpowiedziach – część 2
14 grudnia, 2018Kontynuacja artykułu: „Ocena 360o w pytaniach i odpowiedziach – część 1” Pytanie 6. Jak sprawnie i szybko oraz bez nadmiernego... Zobacz więcej
Ocena 360 stopni w pytaniach i odpowiedziach – część 1
14 grudnia, 2018W artykule przedstawiamy najczęściej zadawane pytania dotyczące realizacji oceny 360o. Pytanie 1. Wiele firm właśnie wdraża lub regularnie przeprowadza ocenę... Zobacz więcej
Ocena 360 – kogo zaprosić do oceny?
14 grudnia, 2018Organizacje często staja przed dylematem, kogo należy zaprosić do oceny 360. Podczas gdy nikt nie ma wątpliwości, że do oceny... Zobacz więcej
Jak zaplanować Development Centre w firmie?
23 listopada, 2018Organizując Development Centre należy mieć na uwadze szereg zmiennych i czynników, które mają znaczenie nie tylko dla sprawnej organizacji całego... Zobacz więcej
Assessment Centre – jakie są warunki rzetelnej oceny
23 listopada, 2018Przedmiotem oceny w procesie Assessment Centre są kompetencje zdefiniowane przy pomocy konkretnych, obserwowalnych wskaźników zachowań. To właśnie zachowania demonstrowane podczas... Zobacz więcej
Akademia Menedżera – kompetencje związane z rozwojem podwładnych
23 listopada, 2018Rozwój podwładnych to jedna z kluczowych kompetencji menedżerskich. W praktyce zawiera ona szereg umiejętności, począwszy od diagnozy potrzeb, oceny efektów... Zobacz więcej
Ocena 360 stopni – rodzaje feedbacku po ocenie 360
13 listopada, 2018Przekazanie informacji zwrotnej na temat przeprowadzonej oceny 360 ma na celu zwiększenia wiedzy na temat swoich mocnych i słabych stron... Zobacz więcej
Jak delegować by móc egzekwować i inne ważne pytania „świeżo upieczonego” menedżera
13 listopada, 2018Podejmując działanie w nowej roli młodzi menedżerowie potrzebują dokonać radykalnej zmiany polegającej porzuceniu swoich dotychczasowych nawyków jako specjalisty i przyjęcia... Zobacz więcej
Struktura rozmowy feedback’owej po DC – cztery ważne kroki zanim zaczniesz omawiać ocenę kompetencji.
13 listopada, 2018Development Center rożni się od Assessment Center ze względu na cel, którym jest przede wszystkim rozwój pracownika w organizacji. Z... Zobacz więcej
Przygotowanie kadry kierowniczej do oceny 360
24 października, 2018Kluczową rolę w procesie oceniania pracownika powinien odgrywać bezpośredni przełożony. Kierownicy średniego szczebla powinni posiadać umiejętność sprawiedliwej oceny swoich podwładnych. ... Zobacz więcej